Zapisivanje rezultata (Borna Radoš)

Cilj je izraditi aplikaciju koja zapisuje i zbraja rezultate prijašnjih igara. Može se koristiti za kartaške igre poput trešete ili bele, ali i za druge igre.

U nastavku možete vidjeti sliku aplikacije i kratki video s prikazom njezinog rada.

Naputci za izradu aplikacije:
  1. Treba imati dva tekstualna okvira za imena igrača/timova
  2. Dva tekstualna okvira za unos rezultata
  3. Gumbe za unos rezultata
  4. Pregled svih dosadašnjih rezultata
  5. Ukupni (suma) rezultat
  6. Mogućnost resetiranja rezultata na 0
  7. Obavijest za grešku ukoliko je unos prazan
Materijali
Probajte sami:
  • Neka igra završi ako neki igrač dosegne 1001 (ili neki drugi broj) bod.
  • Dodajte mogućnost trećeg igrača (napredno)
  • Uljepšajte dizajn aplikacije
  • Razmislite što bi još moglo "poći po zlu " kad radimo s neopreznim korisnicima i popravite to
Povezanost s ishodima

B.2.3
Opisuje jednodimenzionalnu strukturu podataka zadanoga programskog jezika. Objašnjava ulogu indeksa. Uočava mogućnost korištenja jednodimenzionalnom strukturom podataka pri rješavanju zadanoga problema. Opisuje i koristi se standardnim funkcijama i metodama za rad s odabranom jednodimenzionalnom strukturom.