Decision maker (Magdalena Modrušan)

Aplikacija koja pomaže u donošenju odluka.

 

Postavimo pitanje kojem je odgovor DA/NE te podesimo na koju stranu naginjemo inače, jesmo li tip osobe koja ne zna reći ne ili nismo. Pritiskom na gumb START imamo 30 sekundi sami odlučiti, a ako ne uspijemo, tada aplikacija odluči umjesto nas.

 

 

Materijali

 

 

 

 

 

 

 

Ideje za poboljšanja

Neke su navedene u uputama (poglavlje 4), kao glavne se ističu:

 

1.  proširenje aplikacije listama odgovora

2. implementacija vjerojatnosti

Ishodi

B.7.3 dizajnira i izrađuje modularne programe koji sadrže potprograme u programskom jeziku.

B.7.4 koristi se simulacijom pri rješavanju nekoga, ne nužno računalnoga, problema.

B.8.1 identificira neki problem iz stvarnoga svijeta, stvara program za njegovo rješavanje, dokumentira rad programa i predstavlja djelovanje programa drugima

A.2.4 b opisuje, modelira i stvara bazu podataka te ju primjenjuje pri rješavanju problema (TinyDB)

B.1.1 analizira problem, definira ulazne i izlazne vrijednosti te uočava korake za rješavanje problema

B.1.2 primjenjuje jednostavne tipove podataka te argumentira njihov odabir, primjenjuje različite vrste izraza, operacija, relacija i standardnih funkcija za modeliranje jednostavnoga problema u odabranome programskom jeziku.

B.1.3 razvija algoritam i stvara program u odabranome programskom jeziku rješavajući problem uporabom strukture grananja i ponavljanja.

B.2.2 u zadanome problemu uočava manje cjeline, rješava ih te ih potom integrira u jedinstveno rješenje problema

B.2.3 rješava problem primjenjujući jednodimenzionalnu strukturu podataka (liste)

Međupredmetne teme

  • uku C.2.3. Učenik iskazuje interes za različita područja, preuzima odgovornost za svoje učenje i ustraje u učenju.
  • uku A.3.3. Učenik samostalno oblikuje svoje ideje i kreativno pristupa rješavanju problema.
  • uku A.4/5.3. Učenik kreativno djeluje u različitim područjima učenja.
  • ikt A.3.2. Učenik se samostalno koristi raznim uređajima i programima.
  • ikt C.3.1. Učenik samostalno provodi jednostavno istraživanje, a uz učiteljevu pomoć složeno istraživanje radi rješavanja problema u digitalnome okružju
  • ikt D.3.1. Učenik se izražava kreativno služeći se primjerenom tehnologijom za stvaranje ideja i razvijanje planova te primjenjuje različite načine poticanja kreativnosti.
  • ikt D.3.3. Učenik stvara nove uratke i ideje složenije strukture.