Izrada digitalne verzije popularne igrice Križić - Kružić.
Kratki prikaz rada aplikacije
Materijali
Pokušajte sami:
- promijeniti dizajn
- promijeniti ponašanje aplikacije nakon što se završi igra - npr. gumb za resetriranje neka promijeni naziv u Ponovi igru!
- optimizirati blokovski kod - možeš li primijetiti gdje se moglo nešto kraće zapisati, odnosno napraviti dodatna procedura
- poboljšati UX
Ishodi:
Aplikacija je primjerena za učenike OŠ koji žele znati više ili za učenike SŠ.
- B.8.1 identificira neki problem iz stvarnoga svijeta, stvara program za njegovo rješavanje, dokumentira rad programa i predstavlja djelovanje programa drugima
- B.1.1 analizira problem, definira ulazne i izlazne vrijednosti te uočava korake za rješavanje problema
- B.1.2 primjenjuje jednostavne tipove podataka te argumentira njihov odabir, primjenjuje različite vrste izraza, operacija, relacija i standardnih funkcija za modeliranje jednostavnoga problema u odabranome programskom jeziku
- B.1.3 razvija algoritam i stvara program u odabranome programskom jeziku rješavajući problem uporabom strukture grananja i ponavljanja.