Križić-kružić (Tea Bašić)

Izrada digitalne verzije popularne igrice Križić - Kružić.

Kratki prikaz rada aplikacije

Materijali

Pokušajte sami:

  • promijeniti dizajn
  • promijeniti ponašanje aplikacije nakon što se završi igra - npr. gumb za resetriranje neka promijeni naziv u Ponovi igru!
  • optimizirati blokovski kod - možeš li primijetiti gdje se moglo nešto kraće zapisati, odnosno napraviti dodatna procedura
  • poboljšati UX

Ishodi:

Aplikacija je primjerena za učenike OŠ koji žele znati više ili za učenike SŠ.

  • B.8.1 identificira neki problem iz stvarnoga svijeta, stvara program za njegovo rješavanje, dokumentira rad programa i predstavlja djelovanje programa drugima
  • B.1.1 analizira problem, definira ulazne i izlazne vrijednosti te uočava korake za rješavanje problema
  • B.1.2 primjenjuje jednostavne tipove podataka te argumentira njihov odabir, primjenjuje različite vrste izraza, operacija, relacija i standardnih funkcija za modeliranje jednostavnoga problema u odabranome programskom jeziku
  • B.1.3 razvija algoritam i stvara program u odabranome programskom jeziku rješavajući problem uporabom strukture grananja i ponavljanja.