Reaction time (Vitomir Levanić)

Moja aplikacija ukratko rečeno mjeri vrijeme reakcije korisnika. Početni zaslon reakcije sadrži tekstualni okvir sa tekstom: „Kada zaslon pozeleni, dotaknite zaslon najbrže što možete!“. Osim navedenog tekstualnog okvira, na početnom zaslonu nalazi se i gumb kojim se zapravo pokreće aplikacija. Otvara se zaslon crvene boje. Korisnik zatim čeka da zaslon pozeleni i čim se to dogodi, korisnik pokušava čim prije dotaknuti zaslon. Konačno, aplikacija korisniku prikazuje koliko mu je milisekundi bilo potrebno da dotakne zaslon nakon što je pozelenio. Aplikacija se zatim ponovno pokreće dugim pritiskom na zaslon.



Materijali:

 

 

Upute za umetanje prikaza rekorda:

 

 

Ideje za poboljšanje:

  • urediti dizajn aplikacije tako da aplikacija izgleda privlačnije
  • na posljednji zaslon dodati uputu koja će korisnicima dati do znanja da dugim pritiskom na ekran ponovo pokreću aplikaciju
  • poboljšati aplikaciju na način da se umjesto rekorda na posljednjem zaslonu pojavljuje tablica u kojoj su prikazana tri najbolja rezultata

Ishodi:

B.1.1 analizira problem, definira ulazne i izlazne vrijednosti te uočava korake za rješavanje problema

B.1.2 primjenjuje jednostavne tipove podataka te argumentira njihov odabir, primjenjuje različite vrste izraza, operacija, relacija i standardnih funkcija za modeliranje jednostavnoga problema u odabranome programskom jeziku

B.1.3 razvija algoritam i stvara program u odabranome programskom jeziku rješavajući problem uporabom strukture grananja i ponavljanja.

C.1.1 pronalazi podatke i informacije, odabire prikladne izvore informacija te uređuje, stvara i objavljuje/dijeli svoje digitalne sadržaje

C.1.2 istražuje usluge interneta i mogućnosti učenja, poslovanja, budućega razvoja

 

Vitomir Levanić