Upisi u zimski semestar akademske godine 2020./2021. za sve studente preddiplomskog i diplomskih studija pri Kemijskom odsjeku PMF-a provodit će se od 21. rujna do 9. listopada 2020. Upis se obavlja putem Studomata.
POTREBNO NAPRAVITI PRIJE UPISA:
- Provjeriti jesu li upisane ocjene iz SVIH položenih predmeta (po potrebi kontaktirati predmetnog nastavnika). Upis se ne provodi dok ne budu upisane SVE ocjene.
- Vratiti sve knjige u knjižnicu.
- Podmiriti sve financijske obveze za prethodnu akademsku godinu prema zaduženju koje je za studenta navedeno u Studomatu.
- Uplatiti iznos od 130,00 kn za troškove upisa:
PODACI ZA UPLATU:
Uplatitelj: PREZIME I IME (obavezan podatak)
Primatelj: Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, Horvatovac 102a
Model: 00
IBAN: HR5823600001101522208
Poziv na broj primatelja: 604070-105-OIB studenta
Opis plaćanja: Ime i prezime studenta - Troškovi upisa
ZA STUDENTE KOJI ĆE PLAĆATI PARTICIPACIJU U TROŠKOVIMA STUDIRANJA U AK. GOD. 2020./2021.:
Da bi se omogućio automatski prijenos podataka o uplatama u ISVU sustav potrebno je pridržavati se navedenog redoslijeda:
- Obaviti upis godine na Studomatu.
- Uplatiti troškove participacije koristeći podatke koji se nalaze na Studomatu u prozoru Pregled školarina. U jednoj transakciji moguće je uplatiti samo participaciju u troškovima studija (troškove upisa ili molbu treba uplatiti zasebno). Da bi uplata bila provedena NUŽNO JE UPISATI TOČAN POZIV NA BROJ.
PODACI ZA UPLATU:
Uplatitelj: PREZIME I IME (obavezan podatak)
Primatelj: Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, Horvatovac 102a
Model: 00
IBAN: HR5823600001101522208
Poziv na broj primatelja: 503621-105-OIB STUDENTA
Opis plaćanja: Ime i prezime studenta - Participacija u troškovima studija-preddiplomski sveučilišni studij
ili
Poziv na broj primatelja: 503624-105-OIB STUDENTA
Opis plaćanja: Ime i prezime studenta -Participacija u troškovima studija-diplomski sveučilišni studij
ZA STUDENTE KOJIMA SUSTAV NE OMOGUĆAVA SAMOSTALNI UPIS:
Na e-mail adresu referada@chem.pmf.hr potrebno je poslati popis predmeta koje student želi upisati i potvrdu o uplati troškova upisa. Predmeti se upisuju u dokument koji se nalazi na poveznici.
DODATNE NAPOMENE:
- Studenti diplomskih studija koji studiraju najdulje dvije akademske godine i koji su položili sve ispite i ispunili sve studijske obveze osim polaganja diplomskog ispita, trebaju zbog oslobađanja plaćanja participacije podnesti molbe putem Ureda za studente. Molbi se prilaže potvrda mentora da je eksperimentalni i/ili teorijski dio diplomskog rada okončan. Studenti u ovom slučaju upisuju godinu putem studomata i odabiru plaćanje školarine u jednoj rati.
- Student može upisati samo one predmete i nastavne obveze za koje je stekao preduvjete utvrđene studijskim programom.
- Za upis predmeta s drugog studijskog programa Kemijskog odsjeka, kao i za upis predmeta treći put, student treba putem Ureda za studente podnijeti odgovarajuću pisanu molbu.
- Za upis predmeta iz drugih studijskih programa drugih odsjeka PMF-a ili drugih Sastavnica Sveučilišta u Zagrebu potrebno je uz pisanu molbu ispuniti i Obrazac za horizontalnu mobilnost.
- Svi studenti koji ne upišu semestar u navedenom periodu trebaju podnijeti molbu za naknadni upis semestra. Molba se plaća 400,00 kn.
Student po obavljenom upisu šalje potvrdu upisa s potvrdom o uplaćenim troškovima upisa i elektroničkom poštom na referada@chem.pmf.hr. U predmet/subject maila potrebno je napisati: JMBAG - Ime i prezime.
Sve molbe i odgovarajuće potvrde o uplati (prema tablici NAKNADE ZA TROŠKOVE USLUGA IZ DJELATNOSTI FAKULTETA) također se šalju elektroničkom poštom na referada@chem.pmf.hr. Na sljedećoj poveznici može se pronaći Primjer univerzalnog naloga plaćanje.
Obrazac za podnošenje molbe Kemijskom odsjeku može se pronaći na poveznici. Molbe moraju biti vlastoručno potpisane.