- Cindrić, M., Miljković, D. i Strugar, V. (2010), Didaktika i kurikulum. Zagreb: IEP - D2.
- Kipper, H. Mischke, W. (2008). Uvod u opću didaktiku (odabrana poglavlja). Zagreb:Educa.
- Gudjons, H. (1994). Pedagogija. Temeljna znanja (poglavlje Didaktika), Zagreb: Educa.
- Meyer, H. (2005). Što je dobra nastava? Zagreb: Erudita.
- Terhart,E. (2001). Metode poučavanja i učenja (odabrana poglavlja). Zagreb: Educa.
- Neuweg, H.- G. (2008). Šutnja znalaca. Zagreb: Erudita.
- 1. Kyriacou, K. (1997), Temeljna nastavna umijeća. Zagreb: Educa.
2. Matte, W. (2007), Nastavne metode. 75 kompatnih pregleda za nastavnike i učenike. Zagreb: Naklada Ljevak.
3. Matte, W. (2007), Rutinski planirati - učinkovito planirati. Zagreb: Naklada Ljevak.
4. Palekčić, M. (2007). Od kurikuluma do obrazovnih standarda. Kurikulum: teorije-metodologija-sadržaj-struktura / Previšić, Vlatko (ur.). Zagreb: Zavod za pedagogiju Filozofskog fakulteta u Zagrebu ; Školska knjiga, 2007. Str. 35-101
5. Prange, K. (2005), Kompetencije između profesionalizacije i evaluacije. Pedagogijska istraživanja, II (1), 49-58.
|