- S. Koren, Čemu nas uči povijest? Nastava povijesti, ideje o učenju/poučavanju i ishodi učenja, Zagreb: Profil, 2014.
- K. Jenkins, Promišljanje historije (Zagreb, 2008.)
- V. Vizek Vidović, M. Rijavec, V. Vlahović-Štetić, D. Miljković, Psihologija obrazovanja, Zagreb, 2003., odabrana poglavlja
- M. Cindrić, D. Miljković, V. Strugar, Didaktika i kurikulum, Zagreb, 2010., odabrana poglavlja
- L. Anderson (ur.), Poučavanje za učenje: priručnik za nastavnike usmjerene na postignuća, Thessaloniki, 2014., odabrana poglavlja
- Nastavni programi i kurikulumi povijesti za osnovne i srednje škole te drugi službeni dokumenti o školstvu (zakoni, pravilnici, ispitni katalozi, priručnici)
- Materijali s predavanja
- S. Koren, "Što je danas metodika nastave povijesti?", u Metodike u suvremenom odgojno-obrazovnom sustavu, ur. D. Milanović, A. Bežen, V. Domović, Zagreb, 2013)
- Udžbenici i priručnici za pripremanje nastave
- Ostala dopunska literatura u dogovoru s nastavnicom.
|