- Mansvelt, J., 2005: Geographies of Consumption, Sage Publications, London, 190 str.
- Cross, G., 2010: An all-consuming century, Columbia University Press, New York, poglavlje 5, 6, 7
- Smart, B., 2010: Consumer society, critical issues and environmental consequences, Sage Publications, London
- Zukin, S., 2005: Point of purchase: how shopping changed American culture, Routledge, New York, 325 str
- Miller, D. i dr., 1998: Shopping, place and identity, Routledge, London, 214 str.
- Ritzer, G., 1999: McDonaldizacija društva. Istraživanje mijenjajućeg karaktera suvremenog društvenog života, Jesenski i Turk, Zagreb, 326 str.
- Duda, I., 2005: U potrazi za blagostanjem, O povijesti dokolice i potrošačkog društva u Hrvatskoj 1950-ih i 1960-ih, Srednja Europa, Zagreb
- Duda, I., 2010: Pronađeno blagostanje : Svakodnevni život i potrošačka kultura u Hrvatskoj 1970-ih i 1980-ih godina, Srednja Europa, Zagreb
|