Cilj je izraditi aplikaciju koja zapisuje i zbraja rezultate prijašnjih igara. Može se koristiti za kartaške igre poput trešete ili bele, ali i za druge igre.
U nastavku možete vidjeti sliku aplikacije i kratki video s prikazom njezinog rada.
Naputci za izradu aplikacije:
- Treba imati dva tekstualna okvira za imena igrača/timova
- Dva tekstualna okvira za unos rezultata
- Gumbe za unos rezultata
- Pregled svih dosadašnjih rezultata
- Ukupni (suma) rezultat
- Mogućnost resetiranja rezultata na 0
- Obavijest za grešku ukoliko je unos prazan
Materijali
- Upute za izradu aplikacije
- Poveznica za preuzimanje projektne datoteke (aia)
- Poveznica za preuzimanje instalacijske datoteke (apk)
- Video s izradom procedure "display"
- Video za unos:
Probajte sami:
- Neka igra završi ako neki igrač dosegne 1001 (ili neki drugi broj) bod.
- Dodajte mogućnost trećeg igrača (napredno)
- Uljepšajte dizajn aplikacije
- Razmislite što bi još moglo "poći po zlu " kad radimo s neopreznim korisnicima i popravite to
Povezanost s ishodima
B.2.3
Opisuje jednodimenzionalnu strukturu podataka zadanoga programskog jezika. Objašnjava ulogu indeksa. Uočava mogućnost korištenja jednodimenzionalnom strukturom podataka pri rješavanju zadanoga problema. Opisuje i koristi se standardnim funkcijama i metodama za rad s odabranom jednodimenzionalnom strukturom.