Terenska nastava 21. stoljeća

Terenska nastava 21. stoljeća

Radi se o nastavku programa popularizacije prirodnih znanosti i tehnologije koji je uspješno započet u 2018. godini te je pobudio medijski interes te interes obrazovnog sustava. Koordinator programa je udruga SURLA iz Samobora. Osim znanstvenika, u izvedbu programa bili su uključeni i studenti PMF-a Sveučilišta u Zagrebu, a za jednu od radionica (Micro:bit geo) dobivena je i Rektorova nagrada. Tijekom 2019. godine u planu je organizirati 6 radionica terenske nastave 21. stoljeća. Treba naglasiti i da sam projekt nije orijentiran isključivo na provedbu radionica za djecu osnovnoškolskog uzrasta, već se kroz njega izrađuju novi obrazovni programi koji se planiraju na različitim razinama implementirati u formalno ili neformalno obrazovanje. U okviru programa rezultati projekta će se prezentirati učiteljima u osnovnim školama s ciljem da se pojedine ideje implementirane u ovom projektu uvedu u redovitu nastavu. Izvanučionička odnosno terenska nastava smatraju se danas u Europskoj uniji najboljim i najučinkovitijim segmentima obrazovnog sustava. Stoga je i u Hrvatskoj potrebno znatno povećati broj sati terenske nastave u osnovnoj i srednjoj školi.


SURLA-TER o mineralima Samoborskog kraja

U okviru projekta “SURLA-TER – Terenska nastava 21. stoljeća u Samoboru”, Samoborska udruga roditelja za lokalne aktivnosti u subotu je kod Samoborskog muzeja okupila roditelje s djecom, ali i predmetne nastavnike u školi, zainteresirane za “Minerale i stijene Samoborskog gorja”. U njihovu istraživanju pomogli su im iskusni geolozi i kustosi Hrvatskog prirodoslovnog muzeja Ivan Razum i Damir Lacković.

Autor: webmaster FO
Popis obavijesti