Umrežavanje biološkog znanja

Repozitorij

Repozitorij je prazan

Anketa

Na ovoj stranici trenutno nije odabrana niti jedna anketa!

Umrežavanje biološkog znanja

Šifra: 279413
ECTS: 2.0
Nositelji: prof. dr. sc. Ines Radanović
izv. prof. dr. sc. Mirela Sertić Perić
Izvođači: prof. dr. sc. Ines Radanović - Seminar
izv. prof. dr. sc. Mirela Sertić Perić - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 15
Seminar 15
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
CILJ KOLEGIJA:
Cilj kolegija Umrežavanje biološkog znanja je (i) educirati studente da odaberu strategije i tehnike učenja koje će poticati izgradnju koncepata i razvijati sposobnost primjene usvojenih znanja i vještina na primjerima iz svakodnevnog života; (ii) bit će sposobni primijeniti odgovarajuće strategije i tehnike učenja koje će potaknuti izgradnju i umrežavanje temeljnih bioloških koncepata.

NASTAVNI SADRŽAJI:
Nastava će se odvijati kondenzirano u bloku, uz poveznice seminarskih zadataka i predavanja na kojima će se sistematizirati znanje nakon rasprave.

PREDAVANJA
Predavanja će se temeljiti na principu obrnute učionice, uz komentar i produbljivanje znanja u raspravi nakon rješavanja seminarskih zadataka koji će biti osnova učenja usmjereno na razumijevanje biologije i poučavanje temeljeno na umrežavanju bioloških znanja:
1) Iskustvo kao osnova učenja;
2) Razlike između pojmova i koncepata;
3) Konceptualno razumijevanje;
4) Izgradnja koncepata tijekom učenja;
5) Umrežavanje koncepata;
6) Pomoć pri razumijevanju biologije uz primjenu alata za olakšano učenje i pamćenje;
7) Analiza i vršnjačka procjena prezentacija učenja.

SEMINAR
Seminari koji će se održati unutar kolegija temeljiti će se na rješavanju zadataka uz čiju će povratnu informaciju svi studenti produbiti svoje razumijevanje:
1) Analiza mogućnosti razumijevanja tijekom odrastanja;
2) Od pojma do koncepta;
3) Usporedba bioloških sadržaja i bioloških koncepata;
4) Smislenost učenja;
5) Kontekst učenja;
6) Samovrednovanje uz uvid u razumijevanje;
7) Pecha kucha - prezentacije integracije znanja odabranih bioloških koncepata.
Literatura:
  1. Conceptual Change in Biology, A. C. Love, Conceptual Change in Biology (Springer, Netherlands, 2016.), A. C. Love, Springer, Netherlands, 2016.
  2. Integrating Concepts in Biology (1st ed.), A. M. Campbell, L. J. Heyer, C. J. Paradise, Integrating Concepts in Biology (1st ed., Trunity, Davie, 2014.), A. M. Campbell, L. J. Heyer, C. J. Paradise, Trunity, Davie, 2014.
  3. Mapping biology knowledge (Vol. 11), K. Fisher, J. H. Wandersee, D. E. Moody, Mapping biology knowledge (Vol. 11, Springer Dordrecht, 2001.), K. Fisher, J. H. Wandersee, D. E. Moody, Springer Dordrecht, 2001.
  4. Make it stick: the science of successful learning, P. C. Brown, H. L. Roediger III, M. A. McDaniel, Make it stick: the science of successful learning (The Belknap Press of Harvard University Press, Cambridge, Massachusetts, 2014.), P. C. Brown, H. L. Roediger III, M. A. McDaniel, The Belknap Press of Harvard University Press, Cambridge, Massachusetts, 2014.
  5. Konceptualni pristup poučavanju uz definiranje makrokonceptnog okvira za biologiju, Ž. Lukša, I. Radanović, D. Garašić, Konceptualni pristup poučavanju uz definiranje makrokonceptnog okvira za biologiju (Život i škola LIX, 30: 156-171, 2013.), Ž. Lukša, I. Radanović, D. Garašić, Život i škola LIX, 30, 2013.
  6. Članci o konceptualnom pristupu učenju biologije, stilovima učenja, tipovima inteligencije, sobnosti, tehnikama i alatima za olakšano učenje, Članci o konceptualnom pristupu učenju biologije, stilovima učenja, tipovima inteligencije, sobnosti, tehnikama i alatima za olakšano učenje., I. Radanović et al..
2. semestar
Izborni kolegiji NASTAVA - Redovni Studij - Biologija i kemija; modul: nastavnički
Termini konzultacija:

Obavijesti - Arhiva

Povratak

Rezultati 0 - 0 od 0
Stranica 1 od 0
Po stranici: 
Nema vijesti!