Ishodi učenja:
OI_1 Prirediti nastavni sat na zadanu temu u okviru izvedbenog plana nastavnika-mentora.
OI_2 Uspješno održati nastavni sat na zadanu temu u razredu nastavnika-mentora.
OI_3 Napisati kritički osvrt na vlastiti nastavni sat koji je održan u razredu nastavnika-mentora.
OI_4 Napisati kritički osvrt na vršnjakov nastavni sat koji je održan u razredu nastavnika-mentora.
OI_5 Predvidjeti i spriječiti moguće negativne događaje tijekom nastavnog sata (ponašanje učenika, nezgode...).
OI_6 Objektivno procijeniti i vrednovati učenička postignuća na kraju održanog nastavnog sata.
OI_7 Ovladati temeljnim pravilima školske administracije.
Sadržaj predmeta:
Izrada pisanih i drugih materijalnih priprema za nastavu. Upoznavanje društvenih, administrativnih, odgojnih i psiholoških obaveza nastavnika. Upoznavanje organizacije škole i njene uloge u društvenom okružju. Stjecanje Izravnog iskustva radom u razredu. Upoznavanje školske administracije. Sudjelovanje u školskim i izvanškolskim aktivnostima (seminari za nastavnike, natjecanja, stručni skupovi).
Metodologija rada: Studenti, u manjim grupama, a zajedno sa svojim školskim mentorima i uz svu podršku nastavnika i asistenata Metodike nastave kemije, ovladavaju potrebnim temeljnim vještinama izvođenja nastave u realnim uvjetima. Na kraju ciklusa student održava jedan ispitni sat kojem, uz školskog mentora i ostale studente iz skupine, prisustvuje i nastavnik Metodike nastave kemije.
|