1. Znanstveni cilj i znanstvena metoda
2. Teorije istraživanja
3. Kvalitativna vs kvantitativna paradigma
4. Vrste pedagogijskih istraživanja
5. Uzorak ispitanika (probabilistički i neprobabilistički)
6. Hipoteze (nul, alternativne) i varijable (nezavisne, zavisne, dualnost), kategorijalne (dihotomne, trihotomne, politomne), kvantitativne (diskretne i kontinuirane)
7. Metode prikupljanja podataka i instrumenti
8. Vrste mjerenja i mjerne skale (nominalna, ordinalna, intervalna, omjerna; Thurstonova, Bogardusova, Semantički diferencijal)
9. Nacrti istraživanja (eksperimentalni, kvazieksperimentalni, diferencijalni, korelacijski, ex post facto, case study)
10. Korelacije (linearne i nelinearne, stohastičke)
11. Hi kvadrat test (Log linear)
12. T test (jedan uzorak, nezavisni uzorci, vezani uzorci)
13. ANOVA (One way, two way)
14. Parametrijski i neparametrijski testovi (i robusni)
15. Akcijska istraživanja
|
-
Pedagodija za učitelje i nastavnike, poglavlje - Znanstveno proučavanje odgoja i obrazovanja, Matijević, M., Bilić, V., Opić , S., Školska knjiga, 2016.
-
Uvod u metode znanstvenog istraživanja u društvenim i humanističkim znanostima., Mejovšek, M., Jastrebarsko: Naklada Slap, 2003.
-
Neki izazovi kvantitativne metodologije u istraživanjima odgoja i školskoj pedagogiji, U: Siniša Opić, Vesna Bilić, Marko Jurčić (Ur.), Odgoj u školi (str.279-303). Zagreb: Učiteljski fakultet., UF, 2015.
-
Obrada kvalitativnih podataka (log-linearna analiza) u istraživanjima, U Siniša, Opić; Branko, Bognar; Ratković, S. (Ur.), Novi pristupi istraživanja odgoja i obrazovanja (23-38). Zagreb: Učiteljski fakultet., UF, 2017.
|