Cilj predmeta je edukacija sudionika za pripremu i izradu vlastitih materijala s kojima će evaluirati učenička postignuća (osmišljavanje pitanja, problema, zadatka, modela) te kritička analiza postojećih evaluacijskih materijala (izdvojenih pitanja i zadataka, skupova zadataka, gotovih zadaća za procjenu, natjecateljskih zadaća i različitih modela). Upoznati sudionike s različitim startegijama testiranja i odnosu uporabljene nastavne strategije i strategije ispitivanja.
|
-
Ocjenjivanje u osnovnoj školi, knjiga, Milan Matijević, TIPEX, 2004.
-
Školska dokimologija, knjiga, Tomislav Grgin, Naklada slap, 1994.
-
Metodika nastave kemije, sveučilišni udžbenik, Milan Sikirica, Školska knjiga, 2003.
-
različiti udžbenici, priručnici za nastavnike, radne bilježnice, natjecateljske zadaće, različiti, različiti.
-
različiti međunarodni časopisi koji se bave kemijskim (ili fizikalnim) obrazovanjem(Education in Chemistry, Journal of Chemical Education...), različiti, različiti.
|