| Cilj predmeta je edukacija sudionika za pripremu i izradu vlastitih materijala s kojima će evaluirati učenička postignuća (osmišljavanje pitanja, problema, zadatka, modela) te kritička analiza postojećih evaluacijskih materijala (izdvojenih pitanja i zadataka, skupova zadataka, gotovih zadaća za procjenu, natjecateljskih zadaća i različitih modela).  Upoznati sudionike s različitim startegijama testiranja i odnosu uporabljene nastavne strategije i strategije ispitivanja. | 
                                                                            
                                | 
                                                                                                                    
                                            Ocjenjivanje u osnovnoj školi, knjiga, Milan Matijević, TIPEX, 2004.
                                        
                                            Školska dokimologija, knjiga, Tomislav Grgin, Naklada slap, 1994.
                                        
                                            Metodika nastave kemije, sveučilišni udžbenik, Milan Sikirica, Školska knjiga, 2003.
                                        
                                            različiti udžbenici, priručnici za nastavnike, radne bilježnice, natjecateljske zadaće, različiti, različiti.
                                        
                                            različiti međunarodni časopisi koji se bave kemijskim (ili fizikalnim) obrazovanjem(Education in Chemistry, Journal of Chemical Education...), različiti, različiti.
                                         |