O aplikaciji
U nastavku vam predstavljamo aplikaciju Ball Game - igru u kojoj je bitno ne ispustiti lopticu i usmjeriti ju tako da ne dodirne nepoželjne objekte.
Nastala je po uzoru na jednu od prvih računalnih igrica - Breakout (u prijevodu: Zid). Kroz upute na ovoj stranici, dobit ćete osnovne smjernice o izradi igrice kako biste sami probali izraditi, te detaljne upute ukoliko imate problem s nekim dijelom koda.
Na sljedećoj poveznici možete preuzeti dokument s opisom izrade. Za one koji žele sami izraditi aplikaciju, dovoljno je pročitati
Ovdje možete preuzeti .apk i .aia datoteku.
Poboljšanja igrice
Neki od prijedloga navedeni su i u dokumentu s opisom izrade (poglavlje 5: Dodatna poboljšanja).
- Dodavanje prepreka od kojih će se loptica odbijati.
- Dodavanje zvuka prilikom odbijanja i završetka igrice.
- Postavljanje razina igrice.
- Pamćenje najboljeg rezultata.
- Postupno ubrzavanje loptice s vremenom.
Ishodi
- B.7.3 dizajnira i izrađuje modularne programe koji sadrže potprograme u programskom jeziku./li>
- B.7.4 koristi se simulacijom pri rješavanju nekoga, ne nužno računalnoga, problema.
- B.1.2 primjenjuje jednostavne tipove podataka te argumentira njihov odabir, primjenjuje različite vrste izraza, operacija, relacija i standardnih funkcija za modeliranje jednostavnoga problema u odabranome programskom jeziku.
- B.1.3 razvija algoritam i stvara program u odabranome programskom jeziku rješavajući problem uporabom strukture grananja i ponavljanja.
- B.2.2 u zadanome problemu uočava manje cjeline, rješava ih te ih potom integrira u jedinstveno rješenje problema.
Međupredmetne teme
- uku C.2.3. Učenik iskazuje interes za različita područja, preuzima odgovornost za svoje učenje i ustraje u učenju.
- uku A.3.1. Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema
- uku A.3.3. Učenik samostalno oblikuje svoje ideje i kreativno pristupa rješavanju problema.
- uku A.4/5.3. Učenik kreativno djeluje u različitim područjima učenja
- ikt A.3.2. Učenik se samostalno koristi raznim uređajima i programima.
- ikt C.3.1. Učenik samostalno provodi jednostavno istraživanje, a uz učiteljevu pomoć složeno istraživanje radi rješavanja problema u digitalnome okružju.
- ikt D.3.1. Učenik se izražava kreativno služeći se primjerenom tehnologijom za stvaranje ideja i razvijanje planova te primjenjuje različite načine poticanja kreativnosti.
- ikt D.3.3. Učenik stvara nove uratke i ideje složenije strukture.