Ball game (Mateja Savić)

O aplikaciji

U nastavku vam predstavljamo aplikaciju Ball Game - igru u kojoj je bitno ne ispustiti lopticu i usmjeriti ju tako da ne dodirne nepoželjne objekte. 

   

Nastala je po uzoru na jednu od prvih računalnih igrica - Breakout (u prijevodu: Zid). Kroz upute na ovoj stranici, dobit ćete osnovne smjernice o izradi igrice kako biste sami probali izraditi, te detaljne upute ukoliko imate problem s nekim dijelom koda. 

Na sljedećoj poveznici možete preuzeti dokument s opisom izrade. Za one koji žele sami izraditi aplikaciju, dovoljno je pročitati uvod i poglavlje Elementi aplikacije.

Ovdje možete preuzeti .apk i .aia datoteku.

Poboljšanja igrice

Neki od prijedloga navedeni su i u dokumentu s opisom izrade (poglavlje 5: Dodatna poboljšanja).

 

  1. Dodavanje prepreka od kojih će se loptica odbijati.
  2. Dodavanje zvuka prilikom odbijanja i završetka igrice.
  3. Postavljanje razina igrice.
  4. Pamćenje najboljeg rezultata.
  5. Postupno ubrzavanje loptice s vremenom.

 

Ishodi

  • B.7.3 dizajnira i izrađuje modularne programe koji sadrže potprograme u programskom jeziku./li>
  • B.7.4 koristi se simulacijom pri rješavanju nekoga, ne nužno računalnoga, problema.
  • B.1.2 primjenjuje jednostavne tipove podataka te argumentira njihov odabir, primjenjuje različite vrste izraza, operacija, relacija i standardnih funkcija za modeliranje jednostavnoga problema u odabranome programskom jeziku.
  • B.1.3 razvija algoritam i stvara program u odabranome programskom jeziku rješavajući problem uporabom strukture grananja i ponavljanja.
  • B.2.2 u zadanome problemu uočava manje cjeline, rješava ih te ih potom integrira u jedinstveno rješenje problema.

Međupredmetne teme

  • uku C.2.3. Učenik iskazuje interes za različita područja, preuzima odgovornost za svoje učenje i ustraje u učenju.
  • uku A.3.1. Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema
  • uku A.3.3. Učenik samostalno oblikuje svoje ideje i kreativno pristupa rješavanju problema.
  • uku A.4/5.3. Učenik kreativno djeluje u različitim područjima učenja
  • ikt A.3.2. Učenik se samostalno koristi raznim uređajima i programima.
  • ikt C.3.1. Učenik samostalno provodi jednostavno istraživanje, a uz učiteljevu pomoć složeno istraživanje radi rješavanja problema u digitalnome okružju.
  • ikt D.3.1. Učenik se izražava kreativno služeći se primjerenom tehnologijom za stvaranje ideja i razvijanje planova te primjenjuje različite načine poticanja kreativnosti.
  • ikt D.3.3. Učenik stvara nove uratke i ideje složenije strukture.