Šifra: |
46830 |
ECTS: | 6.0 |
Nositelji: |
doc. dr. sc.
Karmen Fio Firi
|
Izvođači: |
doc. dr. sc.
Karmen Fio Firi
- Vježbe u praktikumu doc. dr. sc. Karmen Fio Firi - Seminar |
Prijava ispita: | Studomat |
Engleski jezik:
1,0,0 |
Nastava se odvija na hrvatskom jeziku u svim svojim elementima, a stranim studentima koji su pridruženi mješovitoj grupi nudi se mogućnost savladavanja predmeta pomoću dodatnih izravnih konzultacija s nastavnikom i asistentima na engleskom jeziku. Pri tome, nastavnik stranog studenta upućuje na odgovarajuću literaturu na engleskom jeziku te mu osigurava mogućnost polaganja predmeta na engleskom jeziku. |
Opterećenje: | |||||||||
|
|||||||||
Opis predmeta: | |||||||||
Upoznavanje komercijalne i nekomercijalne primjene paleontologije |
|||||||||
Literatura: | |||||||||
|
6. semestar |
Izborni predmeti - Redovni Studij - Znanosti o okolišu |
Za konzultacije vezano uz upis kolegija ili dodatne informacije tijekom semestra javiti se za dogovor na: karmen.fio@geol.pmf.hr
Lokacija: 019 GPZIshodi učenja na kolegiju Primijenjena paleontogija prikazani su pod detaljnim informacijama kolegija, a uključuju sljedeće:
Primjena paleontoloških znanja u određivanju relativne starosti stijena, interpretacije paleookoliša. Uloga paleontologije u postanku i akumulaciji fosilnih goriva.
Fosili kao graditelji negorivih stijena, načini primjene kamena i kamenih agregata.
Mogućnosti paleontologije kao temelja geoturizma.
Ovisno o epidemiološkoj situaciji, nastava će se odvijati prema aktualnim preporukama (uživo, on-line, kombinirano).
Vrednovanje ishoda učenja u slučaju on-line nastave zbog ugroze koronavirusom obavljat će se na sljedeće načine:
Domaće zadaće – min. 3x
Seminarski rad (pojedinac ili grupa od dvoje studenata) – 1x
Prilagođeni kolokviji u zadanom vremenu – do 2x
Ovakav način provedbe odobren je 16. travnja 2020. godine od strane Odsječkog kolegija Geološkog odsjeka Odlukom o odobrenju prilagođenog načina kontinuiranog praćenja i vrednovanja studenata u kojem se pisani kolokviji nadomještavaju odgovarajućim oblicima provjera kojima se provjerava ostvarenost ishoda učenja.