Petra Goričanec Nemet
Ivona Raguž
uredovno vrijeme: 12:30 -14:30 sati
tel. 4606 035
referada@chem.pmf.hr
Informatička podrška:
sistem inženjer:
Upisi u ljetni semestar akademske godine 2024./2025. za sve studente prijediplomskog i diplomskih studija pri Kemijskom odsjeku PMF-a provodit će se od 17. veljače do 2. ožujka 2025.
Upisi se obavljaju putem Studomata.
Prije upisa u ljetni semestar potrebno je:
Studenti koji imaju financijske obveze trebaju potvrdu o uplati dostaviti na e-mail adresu referada@chem.pmf.hr (kod uplate je nužno upisati odgovarajući poziv na broj te opis plaćanja). Ne zaokruživati iznos, uplatiti točan iznos u eurima prikazan u ISVU! U jednoj transakciji dozvoljeno je uplatiti samo participaciju, ne i naknadu za molbe.
Podaci za uplatu
Uplatitelj: PREZIME I IME (obavezan podatak)
Primatelj: Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, Horvatovac 102a
Model: 00
IBAN: HR5823600001101522208
Poziv na broj odobrenja: 503621-105-OIB STUDENTA
Opis plaćanja: Participacija u troškovima studija - prijediplomski sveučilišni studij
ili
Poziv na broj odobrenja: 503624-105-OIB STUDENTA
Opis plaćanja: Participacija u troškovima studija - diplomski sveučilišni studij
ZA STUDENTE KOJIMA SUSTAV NE OMOGUĆAVA SAMOSTALNI UPIS:
Na e-mail adresu referada@chem.pmf.hr potrebno je zaključno do 28. veljače 2025. poslati popis predmeta koje student želi upisati. Predmeti se upisuju u dokument koji se nalazi na poveznici. U predmet/subject maila potrebno je napisati: JMBAG - Ime i prezime.
DODATNE NAPOMENE:
Službena komunikacija obavlja se putem službene e-mail adrese dodijeljene od strane Kemijskog odsjeka. Prosljeđivanje već poslanih e-mailova nije potrebno!
Na sljedećim poveznicama nalaze se Obrazac za podnošenje molbe Kemijskom odsjeku (molba mora biti ispunjena na računalu i vlastoručno potpisana), tablica NAKNADE ZA TROŠKOVE USLUGA IZ DJELATNOSTI FAKULTETA i Primjer univerzalnog naloga plaćanje.