- Handbook for Teaching and Learning in Geography (Edited by Helen Walkington, Jennifer Hill and Sarah Dyer, Edward Elgar, 2019.)
- Zakon o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi.
- R. Vuk, B. Vranković, D. Orešić, Geografija na državnoj maturi 2010. - 2012., Analize i preporuke (Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, Zagreb, 2015.)
- B. Vranković, R. Vuk, Ž. Šiljković, Kvalitativna analiza ispita vanjskoga vrjednovanja obrazovnih postignuća učenika osmih razreda provedenih 2008. godine: geografija i integracija nastavnih sadržaja geografije i povijesti (Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, Zagreb, 2011.)
- Pravilnik o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnim i srednjim školama.
- Kurikulum za nastavni predmet geografije za osnovne škole i gimnazije u Republici Hrvatskoj.
- E. Bijsterbosch, J. van der Schee, W. Kuiper, Meaningful learning and summative assessment in geography education: An analysis in secondary education in the Netherlands (International Research in Geographical and Environmental Education, 26(1), 17-35, 2017.)
B. Cooper, B. Cowie, Collaborative research for assessment for learning (Teaching and Teacher Education, 26(4), 979-986, 2010.)
D. C. Edelson, R. J. Shavelson, J. A. Wertheim, (A road map for 21st century geography education: Assessment (National Geographic Society, Washington, DC, 2013.)
N. T. Huynh, B. Sharpe, An assessment instrument to measure geospatial thinking expertise (Journal of Geography, 112(1), 3-17, 2013.)
International charter on geographical education (International Geographical Union Commission on Geographical Education, 2016.)
S. Kadum-Bošnjak, Dokimologija u primarnom obrazovanju (Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2013.)
S. Kučina Softić, E-portfolio kao nastavna aktivnost - priručnik za nastavnike (Srce, Zagreb, 2013.)
R. Lane, T. Bourke, Possibilities for an international assessment in geography (International Research in Geographical and Environmental Education, 26(1), 71-85, 2016.)
R. Lane, T. Bourke, The inclusion of geography in TIMSS: Can consensus be reached? (International Research in Geographical and Environmental Education, 26(2), 166-176, 2016.)
Okvir nacionalnoga standarda kvalifikacija za učitelje u osnovnim i srednjim školama (Nacionalno vijeće za odgoj i obrazovanje http://nvoo.hr/wp-content/uploads/2016/03/Okvir-standarda-kvalifikacije-final.pdf, 2016.)
G. O'Neill, D. Jennings, The use of posters for assessment: A guide for staff (UCD Teaching and Learning, 2012.)
E. Panadero, J. A. Tapia, J. A. Huertas, Rubrics and self-assessment scripts effects on self-regulation, learning and self-efficacy in secondary education (Learning and Individual Differences, 22(6), 806-813, 2012.)
M. Solem, N. T. Huynh, R. Boehm (Eds.), Learning progressions for maps, geospatial technology, and spatial thinking: A research handbook (Cambridge Scholars Publishing, Newcastle upon Tyne, 2015.)
|