CILJ KOLEGIJA: Svladavanje jednog objektno-orijentiranog programskog jezika. Upoznavanje s metodama, alatima i razvojnim okolinama za objektno programiranje. Naglasak je na aktualnim mainstream tehnologijama te na samostalnom ili timskom radu studenata.
NASTAVNI SADRŽAJI:
1. Detaljno o objektnom pristupu i o programskom jeziku C++: objekti, klase, nasljeđivanje, supsumpcija (agregacija), polimorfizam, preopterećivanje, enkapsulacija, sučelja, softverski predlošci.
2. Osnove objektno-orijentiranog softverskog inženjerstva: Unified Modelling Language - UML, Rational Unified Process - RUP.
3. Objektno programiranje u C++ korištenjem jedne od aktualnih razvojnih okolina (npr. MS Visual Studio.NET).
|
-
The C++ Programming Language, 3rd edition, B. Stroustrup, Addison - Wesley, 1998.
-
The Unified Modeling Language User Guide, G. Booch, J. Rumbaugh, I. Jacobson, Addison -Wesley, 1998.
-
The Rational Unified Process Made Easy: A Practitioner's Guide to Rational Unified Process, P. Kroll, P. Kruchten, Addison - Wesley, 2003.
-
Modern C++ Design - Generic Programming and Design Patterns Applied, A. Alexandrescu, Addison - Wesley, 2001.
-
UML and the Unified Process - Practical OO Analysis and Design, J. Arlow, I. Neustadt, Addison - Wesley, 2001.
-
Programming Microsoft .NET, J. Prosise, Microsoft Press, 2002.
-
Applied Microsoft .NET Framework Programming, J. Richter, Microsoft Press, 2002.
-
Essential .NET, D. Box, Addison - Wesley, 2002.
|