PMF - Geološki odsjek

RASPORED SJEDNICA

Raspored sjednica Vijeća Geološkog odsjeka u ak. god. 2023./24. i datuma predaje materijala za Povjerenstvo za nastavu nalazi se ovdje.


OBAVIJEST O ROKOVIMA ZA PREDAJU MOLBI VIJEĆU DOKTORSKOG STUDIJA GEOLOGIJA

Obavještavaju se studenti Doktorskog studija Geologija da sve molbe upućene Vijeću Doktorskog studija Geologija, moraju biti predane na Referadu Doktorskog studija najkasnije do ponedeljka u 12.00 sati u tjednu kada se održava sjednica Vijeća Doktorskog studija Geologija.

Mole se studenti da pri predaji molbi obavezno pošalju i ispunjenu digitalnu verziju obrasca (word dokument, bez potpisa) na email adresu referade.

 

Raspored sjednica Vijeća Doktorskog studija Geologije / Vijeća Geološkog odsjeka u ak. god. 2023./2024.:

PREDAJA MATERIJALA ZA VIJEĆE DOKTORSKOG STUDIJA GEOLOGIJE

VIJEĆE DOKTORSKOG STUDIJA GEOLOGIJE /VIJEĆE GEOLOŠKOG ODSJEKA

 

 

 

Najkasnije do ponedeljka u 12h u tjednu održavanja sjednice.

13.10. 23.

10.11.23.

08.12.23.

12.01.24.

9.02.24.

15.03.24.

12.04.24.

10.05.24.

14.06.24.

05.07.24.

13.09.24.

 

 


Nova tablica za troškove usluga iz djelatnosti PMF-a

Od 1. travnja 2023. stupili su na snagu novi iznosi za troškove usluga iz djelatnosti PMF-a za studente svih razina studija. Troškovi su navedeni u tablici na poveznici


Upis će se odvijati od 18. listopada do 22. listopada u Uredu za poslijediplomski studij (uredovno vrijeme Ureda za studente je od 12 do 14:30 h). Na upis je potrebno doći osobno sa svim niže navedenim dokumentima. U slučaju nemogućnosti osobnog dolaska kontaktirati Ured za studente elektroničkom poštom.

Dokumenti potrebni za upis:

  1. Popunjen obrazac za upis na doktorski studij Geologija (obrazac se može preuzeti iz Repozitorija - Obrazac Upisni list DS Geologija )
  2. Popunjen prijavni list za doktorande upisane na poslijediplomski sveučilišni doktorski studij akademska godina 2021./2022. (obrazac se može preuzeti  iz Repozitorija – Obrazac Prijavni list 21-22)
  3. Dvije fotografije 4x6 cm
  4. Pisana suglasnost potencijalnog mentora
  5. Suglasnost znanstvene ustanove u kojoj pristupnik namjerava izraditi doktorski rad Izjava o plaćanju studija (ako plaća poslodavac)
  6. Ugovor o radu
  7. Potvrda o uplati za indeks 200,00kn*

 

*Prije preuzimanja INDEKSA I UPISNIH MATERIJALA kandidati su dužni uplatiti 200,00 kn za indeks i dostaviti u Referadu na uvid dokaz o izvršenoj uplati.

UPLATA se može izvršiti u poslovnim bankama, pošti, FINA-i ili putem Internet bankarstva na račun:

Primatelj: Prirodoslovno-matematički fakultet

Horvatovac 102a, Zagreb

IBAN:  HR5823600001101522208

Model: 00

Poziv na broj: 604050-107- OIB STUDENTA

Opis plaćanja: Indeks

NAPOMENA: Ukoliko ste  prilikom prijave na natječaj već dostavili bilo koju dokumentaciju gore navedenu ne morate ju dostavljati ponovo.  

 

Autor: Karmen Fio Firi
Popis obavijesti