Korisne poveznice

DIGITALNA OGLASNA PLOČA

Ovdje možete pronaći sve aktualne obavijesti o aktivnostima na Geološkom odsjeku Prirodoslovno-matematičkog fakulteta.
Za osnovne obavijesti o održavanju nastave, seminara i ispita pogledajte odjeljak Nastavne obavijesti, a za detaljnije obavijesti o izvođenju nastave na pojedinim predmetima, kao i pripadajuće nastavne materijale, posjetite stranice svakog predmeta. 
Za znanstvene i ostale obavijesti molimo pogledajte odjeljak Ostale obavijesti.

MOLIMO STUDENTE DA OBAVIJESTI VEZANE UZ IZVOĐENJE NASTAVE POTRAŽE NA STRANICAMA POJEDINOG KOLEGIJA.


OBAVIJEST O PODJELI PRVOSTUPNIČKIH DIPLOMA

Za studente koji su završili preddiplomski sveučilišni studij Geologija ak. god. 2019./2020.

Obavještavaju se studenti koji su završili preddiplomski sveučilišni studij Geologija na Geološkom odsjeku PMF-a tijekom ak. god. 2019./2020. godine da diplome mogu podići u Referadi za studije pri Geološkom odsjeku, Horvatovac 102a, Zagreb počev od 4. siječnja 2021. godine.

Studenti se prije dolaska u referadu trebaju javiti (mailom ili telefonom) da dobiju termin za podizanje diplome.


Obavijesti vezane uz organizaciju i izvođenje nastave na Geološkom odsjeku (akad. god. 2020./21.)

Na sljedećoj poveznici možete naći cjelovitu obavijest vezano uz početak nove akademske godine i način odvijanja nastave na Geološkom odsjeku.

POČETAK NASTAVE U LJETNOM SEMESTRU AKADEMSKE GODINE 2020./21. NA GEOLOŠKOM ODSJEKU

Nastava u ljetnom semestru na Geološkom odsjeku počinje u ponedjeljak, 1. ožujka 2021. godine. Nastava će se odvijati po hibridnom modelu – kontaktno i online prema objavljenoj satnici, ovisno o mogućnostima na pojedinom kolegiju. Molimo da obavijesti o načinu održavanja nastave na pojedinim kolegijima pratite na internetskim stranicama Odsjeka i pojedinih kolegija. Kod održavanja kontaktne nastave obavezno je poštivanje svih epidemioloških mjera.

Ulaz u zgradu na Horvatovcu 102a i dalje se odvija kroz glavnu portu Kemijskog odsjeka gdje se provodi evidencija ulaska, mjerenje temperature i dezinfekcija.

U slučaju dolaska na kontaktnu nastavu nastavlja se s vođenjem evidencije o prisutnosti i rasporedu sjedenja studenata u predavaonicama kako bi se osigurala potrebna distanca od 2 metra među studentima. Korištenje zaštitne maske je obavezno za sve studente i djelatnike. Prostorije u kojima borave studenti dezinficirat će se između smjena različitih grupa studenata.

Molimo studente da u slučaju pojave bilo kakvih simptoma bolesti ne dolaze na nastavu i jave se nositelju kolegija. U slučaju zaraze koronavirusom ili kod propisane samoizolacije studenti su dužni javiti se u Ured za studente, nositelju kolegija i odsječkoj koordinatorici za COVID-19 doc. dr. sc. Kristini Pikelj (kpikelj@geol.pmf.hr).

 

DODATAK - PREPORUKE VIJEĆA GO ZA ODRŽAVANJE NASTAVE U LJETNOM SEMESTRU: Na sjednici VGO održanoj 12.2.2021. donesene su preporuke za organzaciju nastavnih aktivnosti u ljetnom semestru koje možete pronaći OVDJE.

Molimo sve studente da se pridržavaju preporuka koje je izdao HZJZ.

Ovdje pročitajte i Preporuku rektora Sveučilišta u Zagrebu upućenu svim sastavnicama SuZ u vezi trenutne epidemiološke situacije (izdana 20.10.2020.).

27.10.2020.: S obzirom na potrebu prilagodbe rada s obzirom na pojavu i prijenos koronavirusa COVID-19 Dekan PMF-a preporučuje nove mjere koje u cijelosti možete pročitati na ovoj poveznici.

30.11.2020.: nadopuna Preporuka Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo i Ministarstva znanosti i obrazovanja za održavanje nastave na visokim učilištima u razdoblju pandemije bolesti COVID-19 uz primjenu protuepidemijskih mjera od 31. kolovoza 2020. godine.

NOVE OBAVIJESTI (05.01.2021.): 

Geološki odsjek s početkom nove kalendarske godine nastavlja s redovnim radom, prema dosadašnjim epidemiološkim mjerama.

Nastava i međuispiti odvijat će se prema predviđenom rasporedu.

Referada redovito radi od 4.1., te preporučamo da se za sve upite studenti prvo jave djelatnicama putem telefona ili elektroničke pošte, prije osobnog dolaska na fakultet.

Molimo sve studente, koji zbog izvanrednih okolnosti na širem području središnje Hrvatske eventualno imaju poteškoća s nastavom na daljinu, da o tome obavezno obavijeste referadu, predmetne nastavnike i pomoćnicu za nastavu.

 

Obavijest MINERALOŠKO-PETROGRAFSKOG ZAVODA, od 30.10.2020. o prilagođenim mjerama rada u zavodskim zbirkama i laboratorijima

Obzirom na trenutnu situaciju s pandemijom, ograničava se broj osoba koje istovremeno smiju boraviti u zavodskim laboratorijima i zbirkama. Maksimalan broj osoba je:

  • Priprema uzoraka - 1 student + uz osoblje
  • IR laboratorij - 1 student + nastavnik
  • Rentgenski laboratorij - 1 student + nastavnik
  • Mineraloška zbirka - 1 student
  • Petrološka zbirka - najviše 2 studenta ili 1 student + nastavnik

Studenti su se dužni upisati na liste koje će se od ponedjeljka 2. studenog nalaziti na ulaznim vratima svake od spomenutih prostorija. Termin za rad u spomenutim prostorijama potrebno je unaprijed rezervirati u kontaktu s predmetnim nastavnikom i/ili g. Vončinom.

Obavijest GEOLOŠKO-PALEONTOLOŠKOG ZAVODA, od 30.10.2020. o prilagođenim mjerama rada u zavodskim zbirkama i laboratorijima

Obzirom na trenutnu situaciju s pandemijom, ograničava se broj osoba koje istovremeno smiju boraviti u zavodskim laboratorijima i zbirkama. Maksimalan broj osoba je:

  • Mokri laboratorij - najviše 2 studenta + nastavnik ili tehničar
  • Geološko-paleontološka zbirka - najviše 4 studenta

Studenti su se dužni upisati na liste koje će se od petka 30. listopada nalaziti na ulaznim vratima svake od spomenutih prostorija. Termin za rad u spomenutim prostorijama potrebno je unaprijed rezervirati u kontaktu s predmetnim nastavnikom i/ili voditeljem laboratorija Ž. Ištukom dipl.inž.


Obavijest za studente u samoizolaciji i s dijagnosticiranim virusom Covid-19 - NOVE UPUTE!

UPUTE ZA STUDENTE – opravdanje izostanka s nastave u slučaju povtrđene bolesti COVID-19 ili propisane samoizolacije

1)      POZITIVAN NALAZ NA VIRUS SARS-COV-2

U slučaju pozitivnog nalaza, student je dužan skeniranu liječničku potvrdu poslati u studentsku referadu.

Također, student je dužan svakom pojedinom profesoru, kod kojeg zbog bolesti ne dolazi na nastavu, odmah javiti da mu je dijagnosticiran COVID-19 (u prilog sken potvrde pozitivnog nalaza).

2)      PROPISANA MJERA SAMOIZOLACIJE

U slučaju da mu je određena samoizolacija, student je dužan poslati u studentsku referadu službenu potvrdu epidemiologa o propisanoj samoizolaciji.

Također, student je dužan svakom pojedinom profesoru, kod kojeg zbog propisane samoizolacije ne dolazi na nastavu, odmah javiti da mu je propisana samoizolacija (u prilog sken potvrde od epidemiologa).

3)      PRAĆENJE NASTAVE NA DALJINU

Studentu koji može pratiti nastavu online (ako ima blage simptome bolesti ili ih uopće nema), nastavnik je dužan osigurati nastavu na
daljinu (npr. slanjem prezentacija predavanja, direktnim uključenjem putem MS Teamsa, slanjem praktikumskih materijala, zadataka, zadaća, seminara i sl.).

4)      NEMOGUĆNOST PRAĆENJA NASTAVE NA DALJINU

Ukoliko student razvije teže simptome pa ne može pratiti niti nastavu na daljinu, izostanak mu je opravdan, a individualno će se odlučivati o načinu nadoknade nastave.


 


NASTAVNE OBAVIJESTI

Popis tema i nastavnika koji su do sada prijavili teme za izradu Seminara III nalazi se OVDJE. Ukoliko su od prošle sjednice Vijeća GO s mentorima dogovorene dodatne teme, potrebno ih je uputiti na sjednicu Vijeća GO koja će se održati 9.4.2021. 
Dio studenata čije su teme i mentori prihvaćeni na sjednici u ožujku mogu svoje zamolbe potpisane od strane mentora i predstojnika zavoda predati u Ured za studente za sjednicu koja se održava u petak, 9.4.2021. ili za sjednicu koja će se održati 7.5.2021.
Oni koji će naknadno odabrati teme i mentore, svoju dokumentaciju trebaju dostaviti Uredu za studente do početka mjeseca svibnja, kako bi u konačnici teme svih studenata bile odobrene najkasnije na sjednici 7.5.2021.

 

Autor: Zorica Petrinec

Ispit iz Historijske geologije I održat će se 21.04.2021. u 11.00 sati.

Autor: Damir Bucković

Ispiti kod doc. Čobić u izvanrednom ispitnom roku će se održati u utorak, 20. travnja 2021. u MPZ1. 

Pismeni ispiti započinju u 8 h, a usmeni će se održati odmah nakon pismenog dijela. 

Autor: Andrea Čobić

Senat Sveučilišta u Zagrebu je na svojoj 6. sjednici održanoj 16. veljače 2021. donio Odluku o raspisivanju Natječaja za dodjelu 600 stipendija Sveučilišta u Zagrebu za ak. godinu 2020./2021.

Prijave na Natječaj počinju 17. veljače i traju do 12. ožujka 2021. do 24 sati.

Prijave se obavljaju isključivo elektroničkim putem upisivanjem podataka u aplikaciju na mrežnim stranicama Sveučilišta u Zagrebu uz pomoć elektroničkog identiteta (AAI).

Molimo studente da pažljivo pročitaju tekst Natječaja i provjere zadovoljavaju li kriterije u kategoriji za koju se prijavljuju (prijava je moguća samo u jednoj kategoriji).

 

Sve dodatne informacije molimo da potražite ovdje.

Autor: Karmen Fio Firi
Popis obavijesti